آشپزی و شیرینی پزی

در این وبلاگ شما میتوانید از خدمات سایت بازار خانگی مانند آشپزی ، شیرینی پزی ، انواع کیک با خبر بشوید .

آشپزی و شیرینی پزی

در این وبلاگ شما میتوانید از خدمات سایت بازار خانگی مانند آشپزی ، شیرینی پزی ، انواع کیک با خبر بشوید .

  • ۰
  • ۰

کار در منزل

امروزه کار در منزل در کشور های در حال توسعه  رو به گسترش بوده و اهمیت خود را تا حدی بالا برده است که  کار در منزل را می توان به عنوان شغل اصلی انتخاب کرد  و هم سطح مشاغل دیگر در آن فعالیت نمود.

کار در منزل در کشور های اروپایی و آمریکایی رواج رو به افزونی پیدا کرده است و به اصطلاح به افرادی که کار در منزل انجام می دهند home office می گویند .

از شاخه های اصلی کار در منزل کسب و کار با اینترنت می باشد در ادامه مطالبی در مورد کار در منزل به صورت اینترنتی می پردازیم.

همکاری در فروش :در این روش به بازار  یابی محصولی که شما سفارش آن را به عهده گرفته اید می پردازید و با قراردادی که با شرکت فروشنده محصول دارید به ترویج و تبلیغ از طریق ابزار هائی مانند ایمیل شبکه های اجتماعی تبلیغ در سایت های مختلف و تبلیغات بنری می نمایید.

پس از به فروش رسیدن محصول   طبق قراردادیبسته شده در صدی از فروش  محصول  متعلق به شما خواهد بود در نتیجه انگیزه افزایش تبلیغات از طرق مختلف برای بازار یاب اینترنتی زیاد می شود.

روش دیگر کار در منزل راه اندازی سایت می باشد سایت طراحی شده به معرفی محصولات پرداخته و اقدام به فروش آنها می نماید وهمچنین به ارائه ی خدمات مختلف می پردازد.در صد موفقیت راه اندازی چنین سایتی بدون داشتن تجربه مناسب خیلی پائین می باشد به همین دلیل دارا بودن تجربه و داشتن پشتکار در این زمینه حرف اول را می زند.

برای دیده شدن تبلیغات اینتر نتی در سایت خود حتما باید با متخصص مشاوره نمائید
تبلیغاتی که در وب سایت ما قرار می گیرد باید دارای ساختار مناسب باشد به طوری که بیننده سایت تمایل پیدا کند تا آنها را مشاهده نماید و از تبلیغات فراری نشود.

کاربر باید بعد از هنگام ورود به سایت بعد از خواندن یک متن باید ترغیب پیدا نماید تا مطالب بعدی را نیز مشاهده کند.

متن سایت باید طوری باشد که هنگامی که کاربر وارد سایت ما می شود بعد از خواندن یک متن در سایت همچنان در سایت  باقی بماند و مطالب بعدی را مشاهده کند.

در حقیقت می توان گفت باید متن ما توانایی آن را داشته باشد که خوانندگان سایت را به خود جذب نماید وبتواند شخص را در سایت نگه دارد و در نتیجه تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش یافته و به طبع تبلیغات سایت ما به طور ایده آل توسط کاربران مشاهده می گردد.



 

  • ۹۴/۰۸/۲۰
  • bazar bazra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی