آشپزی و شیرینی پزی

در این وبلاگ شما میتوانید از خدمات سایت بازار خانگی مانند آشپزی ، شیرینی پزی ، انواع کیک با خبر بشوید .

آشپزی و شیرینی پزی

در این وبلاگ شما میتوانید از خدمات سایت بازار خانگی مانند آشپزی ، شیرینی پزی ، انواع کیک با خبر بشوید .

  • ۰
  • ۰

مزون عروس

در این ایامی که به سر می بریم به علت داشتن در آمد مناسب مزون عروس  با گسترش رو به افزایش آن در سراسر کشور مواجه هستیم.

مزون در تعریف ما ایرانی ها به معنای فروختن محصول های مد در خارج از حیطه فروشگاه ها می باشد. همان طور که واضح است هر تجارتی دارای شاخص های تعریف شده ای است مزون ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

تعداد بسیار زیادی از مزون هائی که در سرتاسر کشور مشغول فعالیت هستند فاقد مجوز های مورد نیاز هستند .گرفتن مجوز برای این گونه از مشاغل مقداری پیچیدگی دارد.

مزون عروس رابطه مستقیم با اندام عروس دارد به عبارتی مزون عروس برای بانوان مختلف باید دوخت و طراحی مخصوص به خود را داشته باشند

تا بتوانند بهترین جلوه را از لباس به دید بینندگان خود نمایش بدهد.

اگر عروس قد و اندام بلند داشته باشد همانند لیو تالور،تیلور سوئیفت و...

،توصیه می شود از پوشیدن لباس هائی که در خود دارای خطوط یا کارهای عمودی آستین بلند و یقه ایستاده دارند پرهیز کنند.

 عروس های قد کوتاه هرگز نباید این تصور را داشته باشند که نمی توانند در شب عروسی جذاب باشند و بهترین جلوه را در لباس عروس خود نشان دهند .

توصیه ای که به این عروس ها می شود این است که از پوشیدن لباس عروس با دامن بزرگ پرهیز کنند.  در عوض به جای آن ارز دامن های ماکسی به شکل فون پیشنهاد می شود.

خانم هائی که شانه های آنها پهن بوده و کمری باریک دارند که به اصطلاح به اندام شبیه ساعتی نامیده می شوند بهترین اندام ها به حساب می آیند و بسیار خوش هیکل بوده و رشک بر انگیز هستند. شخصیت های مشهوری همانند کاترین زتا جونز،درو بریمور، دارای اینچنین اندامی می باشند .برای اینچنین عروس هائی بهترین مزون ها لباس هائی با یقه دکلته و دامن بلند و دنباله دار و تنگ تا قسمت بالا به شکل ماهی توصیه می گردد.

عروس هائی که دارای شانه های پهن و کمر باریک می باشند و اندامی شبیه به بزرگانی همچون کیت ماس ، الکسا چانگ ،و یاسی نیاملیز هستند بهترین گزینه برای لباس شب عروسی لباسی با یقه ای به شکل هفت بدون دارا بودن آستین و دامنی با برش ها و خط های نسبتا شلوغ ،اندام را به زیبائی تمام  جلوه می دهد.

خانم هائی که اندامشان گلابی شکل می باشد به اندام کلاسیک بریتانیایی مشهور می باشند. افراد مشهوری مثل هایدی رنج و داوینا مک کتل دارای اندام گلابی شکل هستند .

با کمی تجزیه و تحلیل می توان در یافت افرادی که باسن گرد دارند و کمی هم قوس در کمر خود دارند می توانند انتخاب های بسیار خوب برای لباس عروسشان داشته باشند .

لباس کاملا بلند با توجه به بالا تنه و خط کمر اندام تان را بسیار زیبا به نمایش می گذارد. اگر عروس پاهائی باریک و کشیده داشته باشد به طوری که پاهای دلفریب  و بلندی شبیه به ویکتوریا  بکهام داشته باشد دلیلی وجود ندارد که آنها را زیر دامنی بلند پنهان نماید.

می توان از انواع مدل های گوناگونی  که زیبائی پاهایتان را به نمایش می گذارد استفاده نمائید. با دادن یک برش کوچک بر زانو و استفاده نمودن از برش های فانتزی زیبائی مزون عروس خود را چند برابر افزایش داد.      

  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • bazar bazra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی